Про що поговорив би Сергій Коваленко зі своїм двійником — ​самовисуванцем Сергієм Коваленком, якби була така можливість

Цікавий збіг обставин чи політична технологія — ​на виборчому окрузі № 103 балотуються два Коваленки, два повних тезки.
Наш Коваленко Сергій Петрович — ​уродженець Олександрії, добре знаний як успішний керівник, директор школи, нині — ​перший заступник голови Кіровоградської ОДА. Інший — ​з Одеської області, нині проживає в Києві і до нашого регіону немає ніякого стосунку, проте також балотується від 103 округу. «Хотів би з ним познайомитися», — ​написав днями наш земляк на своїй сторінці у ФБ, як тільки ЦВК зареєструвала усіх кандидатів у депутати від виборчого округу № 103.
Пожартував чи був серйозним — ​не зрозуміло. Але мене зацікавив. І справді: про що поговорив би наш кандидат зі своїм двійником і що загалом думає про наявність у виборчому списку ще одного Коваленка? Я знайшла можливість запитати про це у Сергія Петровича. Ми зустрілися суботнього вечора у Новій Празі, де він спілкувався зі своїми земляками.


— Так, це технологія, — ​каже Сергій Петрович, — ​технологія пошуку двійника. І що цікаво: цей кандидат балотується від благодійного фонду «Слуга народу», тобто від громадської організації, а не від політичної партії з однойменною назвою. Усе продумано так, щоб лише зашкодити, відтягнути голоси. А тому чітко розумію, що виборці 103 округу в бюлетені мають знайти місцевого Коваленка. І, до речі, зробити це нескладно, бо у списку кандидатів я буду першим Коваленком, оскільки народився раніше за свого тезку — ​у 1969 році.
— Якби була можливість зустрітися з двійником, про що б його запитали?
— Звісно, я би поцікавився про те, що саме він готовий зробити для жителів Долинського, Устинівського, Петрівського, Олександрійського районів і міста Олександрії? Що знає про потреби моїх земляків, а головне, що б розказав про себе такого, щоб люди йому довірили своє майбутнє? Оскільки, якщо людина народилася в Одеській області та проживає в Києві, — ​то хіба може знати більше про життя того регіону, де ніколи не була? Чим він кращий за того кандидата, що народився, виріс, і, як то кажуть, пригодився саме тут, на своїй малій батьківщині. Тобто, це було б суто професійне питання: наскільки серйозно він має бажання працювати на наш виборчий округ. Я твердо переконаний, що, лише проживаючи тут, можна бути на постійному зв’язку зі своїми виборцями. Як приклад: приємно, що цього року вчителі міста пішли у відпустки, маючи фінансові ресурси, оскільки місто звернулося до обласної державної адміністрації збільшити ліміти на липень. І через міністерство фінансів область вирішила питання, збільшивши фінансування освітньої субвенції на 5,1 млн гривень. Таким чином педагоги вчасно отримали свої відпускні. Тепер вирішуються питання своєчасної виплати заробітної плати медичним працівникам. Ці процедурні питання мені добре знайомі, а тому вирішувати їх на рівні Києва, переконаний, буде легко і в подальшому, — ​підкреслив мій співрозмовник.
І я з ним цілком погоджуюся, бо наш, місцевий Сергій Петрович — ​досвідчений управлінець, успішний менеджер і точно розуміється на багатьох питаннях життєдіяльності нашого регіону. І тому, підсумовуючи розмову, я поцікавилася у нашого Коваленка, в якому комітеті Верховної Ради він би хотів працювати. На це він зазначив:
— Та школа, яку я пройшов в обласній державній адміністрації, дає мені чітке усвідомлення, що можу працювати у будь — ​якому комітеті. Працюватиму там, де найбільше знадобляться мої знання і досвід. Якщо чогось не знаю, — ​навчуся, — ​резюмував наш земляк Сергій Петрович Коваленко.
Спілкувалася Ірина Балашова.
.