Проголосували, але не всі…

Минулої неділі в Україні відбулися вибори Президента України. До редакції «Сільського вісника» надійшов лист від жительки району, 25-річної Оксани Ніколаєвої. У ньому вона розповіла наступне:
–31 березня у День виборів Президента України я, як і більшість свідомих земляків, поспішала на виборчу дільницю, щоб зробити свій вибір на користь кандидата на пост Глави держави. У приміщенні, де повинна була голосувати відповідно до місця своєї прописки, вистояла чергу. Однак, коли віддала свій паспорт представниці комісії, яка повинна була видати мені бюлетень, мені повідомили, що мого прізвища немає в списку виборців. Ще раз перепитавши номер будинку, в якому проживаю, мені знову підтвердили попередню інформацію.

Тоді я звернулася до старшої на дільниці і поцікавилася, яким чином цього дня я можу реалізувати своє виборче право. Та позитивної відповіді я не почула. Крім того, мені нагадали, що я повинна була до 25 березня звірити свої персональні дані у Державному реєстрі виборців. І рекомендували у робочі дні з’явитися у відділ ведення Державного реєстру виборців та написати відповідну заяву, повторно вказавши свої персональні дані. Звісно, усе це мене дуже сильно засмутило.
А тому наступного дня, 1 квітня, я прийшла у відділ ведення Державного реєстру виборців і повідомила про свою проблему. Представниця даного відділу перевірила в системі мої дані і повідомила про те, що у списках виборців я є, але номер моєї квартири вказаний невірно. Також вона зазначила, що подібні ситуації були того дня непоодинокими і я змогла б проголосувати у день виборів, якби звернулася до неї.
Але що поробиш, час назад не повернеш… Поки писала заяву, познайомилася із «подружкою» по нещастю. Дівчина розповіла, що постійно проживає за однією адресою, але чомусь запрошення на вибори їй не принесли, а коли прийшла на виборчу дільницю, то виявилося, що її немає у списку виборців.
Думаю, тут доречно згадати і телевізійний сюжет, в якому Юлія Мостова, відома в Україні журналістка — ​дружина кандидата в Президенти Анатолія Гриценка скаржилася на те, що не змогла проголосувати на дільниці, оскільки її не було у списку виборців, хоча вона 20 років живе за вказаною адресою. Словом, подібних випадків можна навести безліч. Адже чула про них і від знайомих, і від сторонніх людей.
З цього роблю висновок, що представники комісій на дільниці недостатньо обізнані про особливості виборчого процесу і нюанси, які виникають у ході голосування. А через це страждаємо ми, виборці. Дуже прикро, що так все виходить…
Незабаром стартуватиме другий тур президентських виборів. І, якщо з вами трапилася така ж історія, не зволікайте з часом і перевірте себе у списках виборців. Не проявляйте пасивність, прийдіть на виборчу дільницю та візьміть участь у процесі державотворення.