Андрій Коломійцев відкриє в місті громадську приймальню

Цю інформацію озвучив   екс-голова Олександрійської РДА під час спілкування з кореспондентом  газети «Сільський вісник».

- Я був і залишаюсь олександрійцем. У місті живе і буде жити моя родина. Також я залишаюсь депутатом Олександрійської міської ради, а найближчим часом в місті буде відкрита моя громадська приймальня, де я особисто буду приймати своїх виборців, жителів міста та району. Звичайно, як заступник голови обласної державної адміністрації, я буду опікуватися і питаннями району. Я вклав багато зусиль в розвиток Олександрійського району, тому, звичайно, мене хвилює і хвилюватиме подальша доля території.

Нагадаємо, що президент звільнив Андрія Коломійцева з посади голови Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області. Відповідне розпорядження №22/2016-рп опубліковане на сайті офіційного інтернет-представництва Президента України. 

До призначення нового очільника Олександрійської РДА, обов'язки голови виконуватиме перший заступник голови Юрій Коваль. Зазначимо, що Андрій Коломійцев стажувався на посаду заступника голови Кіровоградської ОДА та, у зв’язку з цим звільненням, очікується його призначення на відповідну посаду в обласній адміністрації.