Провели рейд у понеділок, 6 травня, фахівці районного управління Держпродспоживслужби на чолі з його начальником Станіславом Лум’яником. До закладів навідалися без попередження — так передбачає закон.
Розпочали з маленької продуктової крамниці, що по вулиці Центральній. Але спочатку запросили власників, тобто орендарів крамниці. Тут їх двоє. Для цього скористалися телефоном продавчині. Дочекавшись господарів, двері зачинили. Хід ревізії фіксували на портативну відеокамеру. Недоліки виявляли у форматі бліц-опитування. Цікавилися температурним режимом, чистотою підлоги, наявністю дезінфікуючих засобів, наявністю та якістю питної води, технічним станом холодильного обладнання та іншим. Тривала перевірка майже 50 хвилин. У цілому іспит на дотримання необхідних законодавчих норм тут склали успішно. Щоправда, за виключенням окремих недоліків. Про них зазначили у відповідному приписі. Усунути їх власники крамниці зобов’язалися упродовж місяця. По закінченню цього терміну фахівці Держпродспоживслужби завітають у заклад повторно, щоб пересвідчитися, що всі виявлені недоліки усунуто.
Наступним пунктом, куди навідався десант з позаплановою перевіркою, був заклад громадського харчування, теж по вул. Центральній. Планова перевірка тут відбулася на початку квітня, тепер мета візиту — переконатися, що виявлені недоліки усунуті. Хід ревізії теж фіксували на відеокамеру. «Так потрібно, — підкреслив Станіслав Лум’яник. — Щоб унеможливити корупційну складову, працюємо виключно за інструкцією».
Ретельно оглянувши усю територію закладу, фахівці переконалися: виявлені недоліки усунуті вчасно і у повному обсязі. За що власниця кафе Надія отримала словесну подяку від керівника районного управління Держпродспоживслужби С. Лум’яника. Він наголосив, що такі перевірки здійснюються на вимогу чинного законодавства. І їхня мета — допомогти власникам кафе і магазинів вести свій бізнес з дотриманням усіх необхідних норм безпечності харчових продуктів. Щоб у підсумку споживачі отримували від підприємців якісний товар і були задоволені отриманими послугами.
Про якість обслуговування своїх покупців, вочевидь, добре дбають у торговельній мережі — «Файно — маркет». Але й тут не обходиться без ревізій та державного контролю. Свою планову перевірку даного оператора ринку, що працює у Новій Празі, фахівці районного управління Держпродспоживслужби здійснили на початку квітня. Нині завітали у заклад з позаплановою ревізією, щоб пересвідчитися і документально зафіксувати факт, що раніше виявлені недоліки усунуто. У торговельному залі переглянули виключно ті моменти, що були прописані у відповідному акті. «Усе в порядку», — констатували фахівці, підсумовуючи результати ревізії. Такому висновку, звісно, зраділа Тетяна Петрівна — керуюча цим магазином. Вона подякувала гостям за коректне та прозоре інспектування торговельного закладу, зазначивши, що такі перевірки потрібні, бо допомагають підприємцям здійснювати свою діяльність без порушення чинного законодавства. На її переконання, це надзвичайно важливо як для створення позитивного іміджу, так і хорошої репутації всього колективу.
Втім, і ми маємо на меті донести до відома споживачів та операторів ринку важливу інформацію. Поговоримо, зокрема, про те, що найчастіше виявляють інспектори під час своєї ревізії і на що треба звертати увагу під час обслуговування споживачів. У подробицях про це розказав Станіслав Лум’яник, який наголосив, що з початку року в районі проведено більше десяти аналогічних ревізій. На подібні вимоги чинного законодавства можуть звертати увагу і споживачі, й у разі виявлення таких недоліків звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби. Таке право споживачам гарантує чинне законодавство.
А для тих, хто зацікавлений знати більше, повідомляємо: план перевірок на 2019 рік наявних потужностей, що зареєстровані в Олександрійському районі, читайте на сайті Держпродспоживслужби України. Це корисно.
Наступним пунктом, куди навідався десант з позаплановою перевіркою, був заклад громадського харчування, теж по вул. Центральній. Планова перевірка тут відбулася на початку квітня, тепер мета візиту — переконатися, що виявлені недоліки усунуті. Хід ревізії теж фіксували на відеокамеру. «Так потрібно, — підкреслив Станіслав Лум’яник. — Щоб унеможливити корупційну складову, працюємо виключно за інструкцією».
Ретельно оглянувши усю територію закладу, фахівці переконалися: виявлені недоліки усунуті вчасно і у повному обсязі. За що власниця кафе Надія отримала словесну подяку від керівника районного управління Держпродспоживслужби С. Лум’яника. Він наголосив, що такі перевірки здійснюються на вимогу чинного законодавства. І їхня мета — допомогти власникам кафе і магазинів вести свій бізнес з дотриманням усіх необхідних норм безпечності харчових продуктів. Щоб у підсумку споживачі отримували від підприємців якісний товар і були задоволені отриманими послугами.
Про якість обслуговування своїх покупців, вочевидь, добре дбають у торговельній мережі — «Файно — маркет». Але й тут не обходиться без ревізій та державного контролю. Свою планову перевірку даного оператора ринку, що працює у Новій Празі, фахівці районного управління Держпродспоживслужби здійснили на початку квітня. Нині завітали у заклад з позаплановою ревізією, щоб пересвідчитися і документально зафіксувати факт, що раніше виявлені недоліки усунуто. У торговельному залі переглянули виключно ті моменти, що були прописані у відповідному акті. «Усе в порядку», — констатували фахівці, підсумовуючи результати ревізії. Такому висновку, звісно, зраділа Тетяна Петрівна — керуюча цим магазином. Вона подякувала гостям за коректне та прозоре інспектування торговельного закладу, зазначивши, що такі перевірки потрібні, бо допомагають підприємцям здійснювати свою діяльність без порушення чинного законодавства. На її переконання, це надзвичайно важливо як для створення позитивного іміджу, так і хорошої репутації всього колективу.
Втім, і ми маємо на меті донести до відома споживачів та операторів ринку важливу інформацію. Поговоримо, зокрема, про те, що найчастіше виявляють інспектори під час своєї ревізії і на що треба звертати увагу під час обслуговування споживачів. У подробицях про це розказав Станіслав Лум’яник, який наголосив, що з початку року в районі проведено більше десяти аналогічних ревізій. На подібні вимоги чинного законодавства можуть звертати увагу і споживачі, й у разі виявлення таких недоліків звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби. Таке право споживачам гарантує чинне законодавство.
А для тих, хто зацікавлений знати більше, повідомляємо: план перевірок на 2019 рік наявних потужностей, що зареєстровані в Олександрійському районі, читайте на сайті Держпродспоживслужби України. Це корисно.
Отже, найчастіше виявляють такі порушення:
- потужність (тобто, приміщення) не підтримується в чистоті;
- відсутні дезінфікуючі засоби;
- лампи розжарювання не захищені плафонами;
- підлога пошкоджена та потребує корекції;
- не завжди інвентар, який контактує з харчовими продуктами, підтримуються у чистоті, не дезінфікуються вчасно та відсутнє маркування дощок для нарізання та ножа.
Інспектори також радять:
- підтримувати в чистоті холодильне обладнання;
- підтверджувати якість води, яка використовується для приготування гарячих напоїв;
- при реалізації харчових продуктів дотримуватися вимог товарного сусідства та захисту продуктів від будь — якого забруднення;
- проводити результативну боротьбу із шкідниками і гризунами, яку підтверджувати відповідними записами;
- проводити контроль за дотриманням температурних режимів, які унеможливлюють розмноження мікроорганізмів, формуванням токсинів, встановивши термометри в морозильних камерах та холодильній вітрині. До термометрів мають бути підтверджуючі документи щодо калібрування вимірювального обладнання.