Наш земляк, олександрієць, директор товариства "Світловодський річковий термінал", засновник компанії "Гермес – Трейдінг", Юрій Скічко (на фото) отримав почесне звання «Заслужений працівник сільського господарства України». 22 січня про це повідомив офіційний сайт Президента України Петра Порошенка. Відповідний Указ Глава держави підписав з нагоди Дня Соборності України.
В Указі зазначено, що звання "Заслужений працівник сільського господарства України" присвоєно Скічку Юрію – директорові това- риства "Світловодський річковий термінал".
Коментуючи на прохання редакції цю приємну новину, комерційний директор ТОВ «УкрАгроКом» Павло Фесюк відзначив, що Юрій Скічко - людина, яку добре знають як в Україні, так і за її межами. Щонайменше останні 10 років його успішна торговельна компанія з року в рік лише збільшує свій товарообіг, пропонуючи сільгоспвиробникам вигідні ціни на їхню продукцію. "За цей час він відвідав зо два десятки країн, провів більше сотні зустрічей з покупцями українського зерна. Підписав чимало взаємовигідних контрактів. В Україні інвестує у будівництво інфраструктурних об’єктів. Як результат, завоював довіру своїх ділових партнерів як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Важливою є й інша складова його професійної діяльності. Вже багато років він - учасник багатьох урядових нарад щодо формування аграрної політики нашої держави. Юрій Скічко користується заслуженою повагою серед колег - аграріїв, тепер його заслуги визнала й держава. Це приємно", - сказав Павло Фесюк.
"Побільше б таких професіоналів своєї справи, - говорить інший мій співрозмовник, комерційний директор товариства "Світловодський річковий термінал" Віктор Живанов. - Він порядний, виважений, людина слова і діла. Дбає, щоб Україна розвивалася, ставала сильною і заможною країною. Словом, не зупиняється на досягнутому і робить усе можливе, щоб людям жилося краще". Такими є відгуки олександрійців.
Як відомо, Юрій Скічко, депутат Олександрійської районної ради шостого скликання, а його компанія "Гермес – Трейдінг" - надійний бізнес-партнер ТОВ "УкрАгроКом". За багато років спільної діяльності вони втілили в життя чимало успішних проектів у сфері сільськогосподарського виробництва. Йдеться передусім про будівництво елеваторів на території Олександрійського району та за його межами. Серед найбільших - ХПП "Королівське" і "Добронадіївське" та Світловодський річковий термінал. В останній, зокрема, було інвестовано 30 мільйонів доларів США. Як результат, Світловодський річковий термінал - передовий елеваторний комплекс групи компаній "УкрАгроКом" та "Гермес-Трейдінг". Його загальна потужність одночасного зберігання зернових – 94 000 тонн. Пригадується відкриття підприємства у 2013 році. Це була велика інвестиційна подія для всієї Кіровоградщини. Відтепер наші провідні сільгоспвиробники експортують зернові по Дніпру через Світловодський річковий термінал. Втім, на цьому розбудова логістики нашого регіону не завершена.
"УкрАгроКом" і "Гермес-Трейдінг" продовжують інвестувати у розвиток агрологістики річкової інфраструктури. І одним із найважливіших напрямків такого розвитку є вирішення питання днопоглиблення Дніпра. Для цього підготували інвестиційний проект, в реалізації якого задіяно чимало зацікавлених сторін, розповідає Юрій Скічко. Але він запрацює тільки тоді, коли в країні буде стабільна економічна ситуація. Проект майже на 300 млн. доларів.
А поки триває підготовча робота. Для залучення більшого кола зацікавлених осіб наш земляк проводить тематичні презентації, зустрічається з фахівцями суднобудівних заводів, науковцями, потенційними інвесторами, з конкретними напрацюваннями та пропозиціями виступає в українських ЗМІ. Він доводить, що користуватися Дніпром для здійснення вантажних перевезень було б значно дешевше, ніж наземними видами транспорту. У той же час визнає, що розвиток річкової інфраструктури гальмує серед іншого й відсутність правил її функціонування та введення в експлуатацію, спеціального законодавства, дефіцит флоту та штучно створені податки і збори. Тож роботи у цьому напрямку дуже багато.
- Ми вивчаємо шляхи зменшення капітальних затрат для інфраструктурних об’єктів. Перед нами стоїть завдання акумулювати ресурс і зробити річкову логістику більш дешевою. Річкам слід повернути статус транспортних артерій України, - розповідає Юрій Скічко.
За його словами, ця робота триває на перспективу, оскільки в останні роки через складну економічну ситуацію, практично всі банки, що працюють в Україні, у тому числі й міжнародні, призупинили довгострокове фінансування, тому й інвестиційні проекти наразі заморожені. Юрій Скічко переконаний, що розвиток стратегічного потенціалу внутрішніх водних шляхів принесе мільярди доларів інвестицій, створить тисячі робочих місць та сприятиме становленню вітчизняному бізнесу. Більше того, тільки таким шляхом можливе поновлення водної магістралі між Балтійським і Чорним морями через Віслу – Прип’ять – Дніпро. Реалізувати проект Е40 неабияк зацікавлені Польща, Білорусь і Україна. А це вже, погодьтеся, питання державної ваги і стратегічного розвитку нашої країни. І якщо це стане можливим, Україна поверне собі статус надійного партнера, у тому числі і в питанні вигідних логістичних маршрутів. І в цьому буде неабияка заслуга нашого земляка, заслуженого працівника сільського господарства України Юрія Олексійовича Скічка. Віримо, плани стануть реальністю. А поки що вітаємо його з отриманням почесного звання і бажаємо подальших успіхів на професійній ниві на благо України та її народу.
І. Балашова.