Все у нас буде добре

На останніх виборах до місцевих рад Добронадіївським сільським головою жителі місцевої громади обрали добре відомого в районі значимістю своїх справ Володимира Андрійовича Коваленка (на фото). Йому 58 років. Народився і виріс у селі Березівка Устинівського району Кіровоградської області. Закінчив Одеський сільськогосподарський інститут. Має професію агронома. Трудову біографію розпочинав з посади керуючого відділком одного з великих господарств на Миколаївщині. У нашому районі працював головним агрономом Користівського ХПП, директором Щасливського ХПП, директором агрофірми «Добронадіївська», головою ФГ «ВЕКА – 2011». І скрізь успішно. Наш кореспондент зустрівся з новим очільником Добронадіївської громади і попросив його прояснити власні бачення суті свого перебування на цій посаді та вирішенні основних завдань, які стоять перед ним.
- Володимире Андрійовичу, що спонукало Вас піти на такий крок, як спробувати стати сільським головою і при цьому одержати прихильність і довіру своїх земляків та перемогу на виборах?
- Наше життя, як відомо, зовсім нелегке. Особливо на селі. Часто зустрічався з односельчанами. При такому спілкуванні обговорювалися різні питання нашого сьогодення. Чув від них чимало нарікань на проблеми нинішні і спогадів про ті часи, коли я очолював хлібоприймальне підприємство і місцеве господарство, і все в роботі ладилося, незважаючи на труднощі. Земляки запрошували наважитися очолити сільську громаду і обіцяли при цьому свою підтримку. Я вирішив спробувати і, коли прийшов час балотуватися на посаду голови, без вагань подав заяву. А далі разом з вірною помічницею – донькою виготовив агітаційні листівки і підготував для виборців свою програму з покращення добробуту, соціальної сфери населених пунктів сільської ради, корінної зміни ставлення до всіх членів громади. Зізнаюся, що я добре володів і володію ситуацією на території громади. Свою програму я представив землякам під лозунгом: «Наші добрі надії – в реальність».
- Але ж, мабуть, не лише дякуючи цьому люди віддали перевагу саме Вам?
- Звісно, що так, адже громада мене добре знає відтоді, як у 1990 році я поселився в Добронадіївці. Перед виборами я зі своєю програмою пішов до кожної хати своїх односельчан. Доступно і зрозуміло довів до свідомості кожного чого я хочу і до чого прагну. Ставив свій автомобіль на узбіччі дороги і заходив до кожного двору, в кожну родину. Багато не обіцяв, а зупинявся на конкретних діях, які найближчим часом практично можна здійснити. Це тим більше було необхідно, бо я чітко усвідомлював першочергову необхідність в об’єднанні всіх людей громади, адже на них інколи ніхто й уваги не звертав. Тепер я мав нагоду вислухати від людей все, чого раніше вони нікому не говорили. І я все більше утверджувався в думці, що людей треба обов’язково переконати в тому, що про них пам’ятають, піклуються і допоможуть в скрутну хвилину. На це була націлена і моя програма, яку схвально сприймали виборці.
- Тоді хоч дещо посвятіть читачів районки в основні напрями Вашої діяльності, які передбачаються програмою.
- Найголовніше, до чого я прагну – відчутне покращення умов життя і добробуту нашої громади. Задля цього всіх сил докладу для ремонту сільських доріг, побудови в школі спортивного залу, впорядкування сільського сміттєзвалища, відновлення стели при в’їзді в село Добронадіївка, покращення нічного освітлення на сільських вулицях, облаштування дитячого ігрового майданчика і футбольного поля, організації гуртків художньої самодіяльності при будинку культури. Буду всебічно сприяти покращенню роботи дитячого садка, організації виїзних свят для жителів сільської ради, регулярному виділенню автомобіля сільською радою для потреб ФАПу, швидкої допомоги, покращенню загалом медичної допомоги, тощо. Обов’язковими повинні стати вітання жителів села з ювілейними датами, створенням нових сімей, новонародженими, першокласниками, випускниками школи, багатодітних сімей. Поставлено за мету виконання багатьох інших програм. І впевнений, що все у нас буде добре.
- На кого Ви будете спиратися у своїй практичній роботі для виконання поставлених завдань?
- У роботі залишаю свій старий стиль і метод керівництва, який залишається позитивним в пам’яті людей, що, до речі, теж зіграло значну роль на результатах виборів, коли із 438 виборців, які прийшли на голосування, за мене віддали свої голоси 195 чоловік. А кандидатів, між тим, на цю посаду було четверо. Опиратися буду на допомогу депутатів сільської ради, членів виконкому, на ту команду спеціалістів, яка вже сформована на теренах громади і спільними зусиллями переконаний, що зможемо вирішити всі наболілі питання і згуртувати громаду в єдиний міцний кулак. Ні над будь-якою чисткою кадрів не задумуюся. У нас у селі була і залишається хороша команда управлінців. Усі спеціалісти сільради на своєму місці і до них у мене немає ніяких претензій.
- Одначе, труднощі на такій відповідальній ділянці роботи вас не лякають?
- Так, робота сільського голови справді надто нелегка і відповідальна. Але де б я не працював, труднощі були скрізь та їх завжди вдавалося переборювати, бо спирався на підтримку людей праці. Цю підтримку я повною мірою відчуваю і зараз. Отож труднощі мене не лякають. Я твердо вірю в успіх. Повну підтримку, між іншим, відчуваю і в домашній обстановці від своєї дружини і трьох доньок.
- Що стало для вас життєвою школою в досягненні самодостатності і власних твердих переконань?
- У моєму житті, на щастя, було дуже багато добрих і мудрих вчителів у всі його періоди, починаючи від керівництва великим відділком радгоспу у 5, 5 тис. га, що на Миколаївщині, і закінчуючи сьогоднішнім днем. А ще величезну вдячність я ношу з собою і низько схиляюся перед своїми батьками, які з дитинства прищепили своїм дітям любов і шану до праці. П’ятеро нас було дітей в сім’ї, я – найменший. Та всім нам батьки дали раду, вивели в люди, хоч самим доводилося важко працювати і звивати своє сімейне гніздо і господарство. Це стало чи не найбільшою наукою для мене.
- Володимире Андрійовичу, пройшло зовсім ще не багато часу, але ж що Вам вже вдалося здійснити на своїй новій посаді?
- Приємно відчувати, що дійсно вже дещо вдалося. По-перше, за місяць перебування на посаді голови я встиг повністю проникнутися своїми новими обов’язками. Ми зуміли відновити вуличне освітлення в Добронадіївці і Зеленому Барвінку, на прохання жителів сільради організували і відкрили новий автобусний рейс «Олександрія – Зелений Барвінок». Автобус буде курсувати по цьому маршруту один раз на тиждень у вівторок, два рази в день. Щире спасибі в цій справі за порозуміння автоперевізнику Сергію Лапку, який відгукнувся на моє прохання посприяти в допомозі громаді. Неабияк вдалося нам на найвищому рівні вперше за останні десятки років провести в Добронадіївці святкування Дня працівників сільського господарства. Зізнаюся, хвилювався я за нього, але мою ініціативу щиро підтримали директор ТОВ «Доброулянівка» Микола Коваленко, місцеві фермери, одноосібники, сільська рада, погодившись з тим, щоб на це свято єдиною сім’єю зібрати всіх жителів сіл сільради. Громада теж схвально відгукнулася на таке дійство. До сільського будинку культури на урочистості з’їхалися  всі сільчани, хто міг, і його зал на 430 місць був вщерть заповнений людьми. Величезна від мене подяка всім, хто мене в цьому підтримав і зрозумів, подяка всій нашій громаді. Того дня моїм землякам була представлена широка, вміла і зі смаком підготовлена концертна програма артистів будинку культури, а потім фермери і сільські умільці пригощали всіх учасників урочистостей багатим святковим столом. Люди залишилася дуже задоволеними цим воістину рідним для них святом, адже їх всіх разом так ще ніхто не збирав.
Це мені особливо сподобалося і я думаю, що саме цим заходом ми здійснили разом з громадою свої перші кроки назустріч один одному. Ще раз спасибі, шановні, Вам за це, адже тільки в єднанні наша сила.
У той святковий день я особливо гостро відчув підтримку людей і був цим вражений. Відчув ще раз, що це моя друга батьківщина, адже тут народилися мої діти. Відчув, що я слуга своїх земляків і без них я ніхто. І ще раз переконався в тому, що особливу увагу потрібно надавати людям похилого віку, бо вони наша найбільша цінність.
- А післязавтра, Володимире Андрійовичу, тепер вже Ваше свято безпосередньо. День місцевого самоврядування. Що відчуваєте з цієї нагоди і що хотіли б сказати своїм колегам?
- Теж відчуваю певне хвилювання, адже таку подію мені доводиться відзначати вперше в ролі безпосередньо причетної особи до неї. Твердо переконаний в тому, що бути сільським головою – це висока довіра людей. І цю довіру я особисто постараюся з честю і гідністю виправдати, адже я вже 25 років тут в Добронадіївці разом з ними. Своїм колегам щиро бажаю успіхів в роботі, впевненості і рішучості в діях, бажання творити добро, віри в своїх людей і в свої сили. А своїм землякам, своїй громаді бажаю бути згуртованими, підтримувати і розуміти один одного. І все у нас  буде добре, бо ми цього заслуговуємо.
- Спасибі Вам, Володимире Андрійовичу, за Вашу щиру, теплу розмову і Вашу віру в людей. Тож з наступаючим Вас святом.
В.ЮРЧЕНКО.