Світ захоплень Анастасії Клеменко

Жителька с. Протопопівка Анастасія Клеменко з дитинства захоплювалася танцями. Любов до них дівчинці прищепила її мама Валентина, яка віддала доньку, коли тій виповнилося 5 років, на заняття спортивними танцями у студію «Viva» в м. Олександрії. По декілька разів на тиждень Валентина відвозила доньку в місто для того, аби дівчинка мала змогу професійно займатися хореографією.
– Моя мрія була, щоб  Настя навчилася гарно танцювати. Спочатку, коли вона відвідувала заняття, то я, навіть, сама шила їй костюми. А згодом вже почали замовляти в ательє. Я рада, що танці припали доньці до душі і я не помилася із вибором для неї гуртка, — прокоментувала «СВ» Валентина Клеменко.
Нині Насті 13 років, вісім з яких вона професійно займалася спортивними танцями. Має за свої досягнення низку нагород та відзнак, як за зайняті I–II місця, так і за саму участь у конкурсах, які відбувалися в різних містах України.
Декілька років тому Анастасія змінила рідну сільську школу на Олександрійський ЛІТ, адже хоче поглиблено вивчати окремі дисципліни для того, щоб в майбутньому вступити до омріяного ВИШу та стати гарним вузькопрофільним спеціалістом. Через додаткове навантаження дівчина фізично не встигає відвідувати хореографічний гурток, тож змушена була його залишити.
–Танці — моє головне захоплення, але, на жаль, зараз я не можу приділити йому достатньо уваги. А ще з дитинства я захоплювалася малюванням натюрмортів, пейзажів, людей, бо все це приносило мені велике душевне задоволення. Тепер намагаюся у своєму щільному графіку знайти, хоч небагато часу для того, аби взяти в руки пензель і з допомогою фарб відтворити реальність, — говорить Анастасія.
Родина Валентини та Сергія Клеменків, які проживають у с. Протопопівка, крім Анастасії виховують ще молодшого її брата — дванадцятирічного Олександра. Чотири роки тому подружжя прийняло виважене спільне рішення — взяло під опіку двох діток: дванадцятирічного Дмитра Дрюченка та його семирічну сестру Ірину. Люблячі тато і мама намагаються приділити увагу і піклування усім дітям. Тож, скажімо, Олександр та Дмитро навчаються у КЗ «Центральноукраїнський ліцей-інтернат спортивного профілю (селище Пантаївка), де відвідують футбольний гурток. Словом, батьки дбають про те, щоб всі їхні діти були всебічно розвиненими та знайшли своє покликання і місце в житті.