понеділок, 30 липня 2018 р.

Підприємці Олена Павленко та Олена Кіяниця — з думкою про покупців та трудовий колектив


У нашому повсякденному житті, мабуть, важко переоцінити необхідність існування закладів торгівлі у сільській місцевості, але торгове обслуговування там має свої особливості. Придбати товари широкого вжитку за доступними цінами жителі селища Приютівки мають змогу в місцевому магазині (поблизу «Олександрійського цукрового заводу»). Торговельні послуги в орендованому приміщенні там вже тривалий час надають ФОП Павленко О. П. разом із ФОП Кіяниця О. В. Напередодні професійного свята – ​Дня працівників торгівлі, я відвідала крамницю, щоб дізнатися про основні віхи її діяльності.
Свою роботу Олена Павленко та Олена Кіяниця вирішили побудувати таким чином, щоб задовольнити потреби найвибагливішого покупця. Тож на полицях магазину представлений широкий вибір круп, макаронних, кондитерських, хлібобулочних виробів, борошна, олії, ковбас, овочів, тощо.
Дбаючи про асортимент товару, врахували вони і різну купівельну спроможність покупців, тож завітавши до магазину, кожна людина може знайти тут товар до смаку та відповідно до розміру свого гаманця.
Крім продуктів харчування, які користуються найбільшим попитом у повсякденному житті місцевого населення, є у закладі торгівлі й товари господарчої групи: мило, пральні порошки, шампуні, миючі засоби та дитячі іграшки.
А з метою забезпечення соціально незахищених верств населення товарами першої необхідності за помірними цінами на базі магазину чотири роки тому розпочав свою роботу соціальний відділ.
– На товари соціальної групи: хліб, різноманітний асортимент круп, борошно, яйця, молочну продукцію, ковбасні вироби ми застосовуємо мінімальні націнки, які не перевищують 10%, – ​говорить Олена Павленко, вказуючи на спеціально обладнаний в приміщенні магазину соціальний куточок. І додає, що загалом, влітку серед споживачів продукції спостерігається найбільший попит на воду, соки, морозиво, цукор, а от восени – ​на овочі, олію.
За роки роботи у Олени Павленко та Олена Кіяниці склалися ділові, партнерські стосунки з постачальниками продукції. Тож часто завдяки цим напрацюванням вони мають змогу закупити товар великими партіями за вигідними цінами та реалізовувати його акційно.
Під час формування асортименту товарів керівництво магазину обов’язково враховує побажання покупців. Тож, наприклад, на численні прохання приютівців було організовано поставку продукції «Наша ряба», а також напівфабрикатів – ​вареників, пельменів, млинців.
Олена Павленко та Олена Кіяниця добре усвідомлювали, що від чітко організованої та ефективної роботи закладу торгівлі, професіоналізму, тактовності і чуйності продавців значною мірою залежить не лише успіх у торгівлі, а й настрій покупців, їх бажання робити покупки саме в цьому магазині. Тож і персонал намагалися підібрати відповідний.
Так сталося, що всі продавці (трудяться вони у парі по два тижні) проживають у місті.  Завдяки дружній атмосфері, яка панує у колективі, теплим товариським стосункам дівчата вже не один рік поспіль виявляють бажання приїздити з Олександрії у Приютівку на роботу і не шукають альтернативи в місті. Працює заклад торгівлі з 8 до 20 години. Вранці продавці дістаються до роботи на автобусі, а після робочого дня дирекція магазину особисто доставляє їх по домівках.
Власники магазину намагаються йти в ногу з часом, відповідати потребам сьогодення, тож, наприклад, інвестує власні кошти у поліпшення матеріально-технічної бази. Магазин обладнано сучасними прилавками, холодильними вітринами. Дбають тут і про комфортні умови праці для своїх працівників. Тож, скажімо, справжню оазу прохолоди у нинішній спекотній період створює для них кондиціонер, встановлений у торговельному залі магазину. Усі працівниці закладу торгівлі забезпечені спецодягом, а їхня заробітна плата складає 4 тис. грн. за два відпрацьованих тижні. 
Вже найближчим часом для більшої зручності покупців дирекція магазину запровадить розрахунок за платіжними картками.
– На підвищення рівня товарообігу суттєво впливає платоспроможність покупців. Але останнім часом фінансова криза далася взнаки, тож купівельна спроможність покупців значно впала. Відчувається зменшення продажу продуктів харчування, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, – ​говорить Олена Кіяниця. – ​Але, попри будь-які складнощі сьогодення, ми і надалі будемо натхненно працювати, наповнюючи полиці магазинів якісними товарами широкого вжитку, адже робота працівників торгівлі спрямована на забезпечення потреб покупців.

Поделитесь