Крали все, що потрапляло під руку

У редакцію «Сільського вісника» звернулася наша постійна читачка Тетяна К., яка не захотіла себе афішувати і поділилася з нами своєю бідою. Розповіла, що мешкає в приватному будинку Олександрії і що два дні поспіль її подвір’я посилено атакували злодії. «Відслідковували, коли я йшла на роботу і вдома нікого не було, та серед білого дня виносили з двору все, що потрапляло під руку, — ​каже жінка. — ​Спершу покрали горіхи, а потім винесли з двору старенький холодильник та деякий інший металевий дріб’язок. Наступного дня залізли у двір, щоб відкопати звідти труби. Винесли все украдене через центральні ворота. Крали і не зважали на сусідів».


Жінці двічі довелося викликати поліцію. До їхнього приїзду вона вже встигла побувати у найближчому пункті приймання металобрухту (що по вулиці Шевченка - ред.), де знайшла все викрадене у неї майно. «Працівники пункту запропонували викупити металеві вироби, або ж довести, що це, дійсно, моє майно — ​продовжує олександрійка. — ​Після опитування свідків я запросила поліцію до того ж пункту і показала, де тепер що. Вони тільки знизали плечима і разом з працівниками пішли переглядати запис камери спостереження. Мене ж не запросили. На тому ми й розійшлися».
Ці події в житті Тетяни сталися ще місяць тому. «Після першого виклику поліції за кілька днів я навідалася до міськвідділу, щоб дізнатися, як просувається слідство, — ​наголошує жінка. — ​Натомість почула від правоохоронців таке дивне запитання: «Чи знаю крадіїв і чи маю намір піти до них і самостійно домовитись про повернення викраденого?». У той момент я зрозуміла, що усно у цій проблемі не розібратися. Написала офіційне звернення до поліції і просила, щоб письмово мене про все поінформували. Адже я працюю, і не маю часу стояти в черзі до слідчого по три-чотири години».
Після першої крадіжки, як тільки Тетяна бачила поблизу свого двору підозрілих осіб, телефонувала у поліцію. Викликала їх ще кілька разів. Вони виїжджали щонайменше за годину. Та за той час поблизу двору вже нікого не було.
«У результаті, мені довелося домовитися з родичами, аби удень вони приглядали за садибою. А мої сусіди у той час встановили собі сигналізацію, що обійшлася їм у 11 тис. грн. На жаль, я таких коштів не маю», — ​говорить вона.
У жовтні правоохоронці зателефонували Тетяні і сказали, що потрібно зняти її показання на відео, адже письмова заява не має юридичної сили. Вона погодилася. Відпросилася з роботи, запросила свідків і розповіла на камеру. «Так промайнуло ще кілька тижнів. Але про хід слідства мене ще ніхто жодного разу не сповістив, — ​зазначає. — ​Є лише реєстрація злочину і видимість роботи, а про результат — ​краще змовчати».
На звернення редакції «Сільського вісника» до начальника сектору моніторингу Олександрійського відділу поліції Сергія Козловського, щоб прокоментував дане питання, ми отримали єдине пояснення: «Наразі за даним фактом порушено кримінальне провадження, тривають слідчі дії».
Для отримання детальнішої інформацію у справі відправили правоохоронцям інформаційний запит. Чекаємо на відповідь. З результатом ознайомимо вас .
Н. Луценко
Фото з Інтернету