Результати ДПА бажають бути кращими: медалістів на район всього двоє

Навчальні досягнення учнів цього року, як і минулого, визначалися шляхом проведення державної підсумкової атестація з трьох предметів, яка проходила у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Першою в обов’язковому порядку здавали українську мову. Далі на вибір йшла математика та історія України.Третій предмет учні визначали на власний розсуд. Як впоралися із ДПА цьогоріч, розповідає керівник відділу освіти Олександрійської РДА Олена Полтавець.

З її слів, 152 учні цьогоріч здали українську мову та математику чи історію України на вибір. І показали кращі результати, ніж минулоріч. Так, аналіз рівня знань випускників з української мови свідчить, що 10% випускників володіють предметом на початковому рівні, 48% на середньому, 35% мають достатній і 4% - високий рівень знань. Результати з математики, яку здавали 34 учні, дещо гірші: 24% випускників знають предмет на початковому рівні, 52% - на середньому, 21%- мають достатній і лише 3% високий рівень. ДПА з історії України виявила, що 2% випускників мають початковий рівень знань з предмету, 56% - середній, 29% - достатній і 4% - високий.

Державна підсумкова атестація цьогоріч показала, що удвічі зменшилась кількість учнів, які знають українську мову на початковому рівні. Що стосується інших предметів, то решта показників залишилися майже на тому ж рівні. Медалістів на район всього двоє: Мирослава Скрипник (срібна медаль – з усіх трьох предметів по ДПА набрала понад 180 балів) з Добронадіївської школи та Максим Кісільов (золота медаль з усіх трьох предметів, понад 190 балів) з Новопразького НВК. Хоча минулі роки відмінників було більше.

Тож у підсумку очевидна ситуація, що старша школа не в повній мірі забезпечує надання дітям якісної освіти. Результати ДПА ще раз підтверджують, що організація навчально-виховного процесу потребує певних змін, бо без них сучасна сільська школа навряд чи стане осередком надання повної якісної середньої освіти.


Н. ЛУЦЕНКО.